deadmau5 - Let Go Feat. Grabbitz 歌詞翻譯

很美的一首歌
不過YouTube上卻有蠻多dislike的
或許是因為他的音樂跟現在的主流很不一樣吧
但對一個真正藝術家來說
自己的作品有沒有跟上主流似乎不是那麼重要


I know you'll look the other way
我知道你會去尋找新的道路
I know you long for something new
我知道你渴望一個全新的人生
So there you're wasting all your day
但你只是在浪費你的時間
Looking for something that was right in front of you
浪費時間在尋找那些在你面前的事物
And I just want them to notice you
而我就只是想讓你注意到它們
And I, I'll never let go of you
而我, 我永遠不會放開你的手

There's something flying in the air
天空中有某些東西正在飛舞著
And I just don't know what it could be
我也不清楚那到底是什麼
Smoke is flying everywhere
煙霧飄散在我們四周
I'm getting the feeling it's the end for you and me
我突然有種感覺, 這似乎就是我們兩個的結局了
And I, I know that we might be through
我知道我們或許會就這麼結束
But I, I'll never let go of you
但我, 我永遠不會放開你的手
I'll never let go of you
我永遠不會放開你的手



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言