GT & Wildfire - Not Alone 歌詞翻譯


Another epic sax!
薩克斯風真的是很百搭的樂器
可以很溫柔也可以很激昂
感覺以後應該出現sax版的Timmy Trumpet

話說我到底翻了幾首Alone了...



I know that you want me
我知道你需要我
From the minute I let go
從我放開你的那一刻一直到現在
I know that we forgot
我知道我們都忘了
Fallen deep in snow
在那個雪夜裡, 我們的心深深陷在彼此身上

You don't need to find me
你不需要來找我
You are not alone
因為你並不孤單
You don't need to find me
你不需要來找我
We are not alone
因為我們並不孤單

We are not alone
我們並不孤單

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言