Mr FijiWiji & Direct - Tomorrow (feat. Matt Van & Holly Drummond) 歌詞翻譯

怪貓的台柱之一, Mr FijiWiji
不得不說他真的很會處理這種慢節奏的曲風
感覺這首歌被收進年度精選完全沒問題



Hold me down
緊緊抓住我
Don’t let me go
別輕易的放開我的手
‘Cause I don’t know what I’m doing
因為連我自己也不知道我在做什麼
Save me now
救救我吧
‘Cause you’re the only one
因為你是唯一一個
Who can keep me from going
能讓我想繼續留下的人

Tomorrow
到了明天
You’ll get a taste of your medicine
你會知道你的藥是什麼滋味
Tomorrow
到了明天
I’ll disappear
我會消失在你面前
Tomorrow
到了明天
I’m gonna lose myself
我就不再是我
(I’m packing up with the rest of my dreams)
(我正在收拾我來不及完成的夢想)
Tomorrow
到了明天
And by the time that I’m gone
或許在我離開的那天
Maybe then you will notice me
或許到了那時候你就會注意到我

Believe my love
親愛的, 相信我 
Please don’t go
請你別離開我
‘Cause without you I’m drifting
因為沒了你我就失去了活下去的力量
Give me time
給我一點時間
I need some more
我只需要再多一點就好
Our story’s only beginning
我們的故事才正要開始

Tomorrow
到了明天
You’ll get a taste of your medicine
你會知道你的藥是什麼滋味
Tomorrow
到了明天
I’ll disappear
我會消失在你面前
Tomorrow
到了明天
I’m gonna lose myself
我就不再是我
(I’m packing up with the rest of my dreams)
(我正在收拾我來不及完成的夢想)
Tomorrow
到了明天
And by the time that I’m gone
或許在我離開的那天
Maybe then you will notice me
或許到了那時候你就會注意到我

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言