SYML - Where's My Love 歌詞翻譯

很美的一首歌
好像還是某個影集的主題曲
總之我是聽完一次就愛上了



Cold bones. Yeah, that’s my love
冰山美人, 對, 那就是我所愛的人
She glides away, like a ghost
她就這樣消失了, 像個幽靈一樣

Does she know that we bleed the same?
她知道我們的心都在滴著血嗎?
Don’t wanna cry but I break that way
我也不想落淚, 但不由自主的哭了

Cold sheets. Oh, where’s my love?
冰冷的被窩, 我的愛人究竟跑哪去了?
I am searching high, I’m searching low in the night
我在寒夜中四處尋找她的蹤影

Does she know that we bleed the same?
她知道我們的心都在滴著血嗎?
Don’t wanna cry but I break that way
我也不想落淚, 但她離開之後我不由自主的哭了

Did she run away?
她離開了嗎?
Did she run away? I don’t know
她離開了嗎? 我不知道
If she ran away
如果她真的離開了
If she ran away, come back home
如果她真的離開了, 我希望她快回來
Just come home
回到我身邊吧

I got a fear, oh, in my blood
我很害怕, 我的心止不住顫抖
She was carried up into the clouds, high above
我怕她已經被帶到我無法觸及的遠方

If you bled, I bleed the same
如果你受傷了, 我的心也會跟著痛苦
If you’re scared, I’m on my way
如果你感到害怕了, 我會飛奔到你身旁

Did you run away?
你離開了嗎?
Did you run away? I don’t need to know
你離開了嗎? 我似乎沒資格問這個問題
If you ran away
如果你真的離開了
If you ran away, come back home
如果你真的離開了, 那就回家吧
Just come home
回到我身邊吧



Acoustic


SYML x Sam Feldt - Where's My Love (Sam Feldt Edit)


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

2 則留言: