Zeds Dead x NGHTMRE - Frontlines (ft. GG Magree) 歌詞翻譯


Zeds Dead選的Vocal稱不上是那種很好聽的聲音
但有一種特別的魅力



 Scared of livin' my old ways
我害怕再次回到以前那種生活
Stuck on this one-way train roll
現在我停滯在這條人生的單向道上
And I can't find the brakes
我找不到任何突破口
Taking me where I don't know
正被推著前往一個陌生的地方

'Cause I'm alone
因為現在的我非常寂寞
So far from home
感覺自己離家越來越遠
A stranger looking back
就像是在看著陌生的景象
I don't know where to go
我不知道自己該前往何處

Didn't I see your light on?
我是真的沒發現妳為我留下的那盞燈嗎? 

Follow you through the haze
跟著你走出這道濃霧
Pebbles tap on your window
你有發現窗外的我正在呼喊你嗎?
Feel the cold on my face
臉上漸漸傳來寒意
I don't wanna hear you say no
我不想聽見你的拒絕

'Cause I'm alone
因為現在的我非常寂寞
So far from home
感覺自己離家越來越遠
A stranger looking back
就像是在看著陌生的景象
I don't know where to go
我不知道自己該前往何處

Didn't I see your light on?
我是真的沒發現妳為我留下的那盞燈嗎?



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言