Clean Bandit - Nightingale ft. Nikki Cislyn 歌詞翻譯


這首算Clean Bandit比較早期的歌
各方面來說都比他們現在創作的歌差了一點
不過這首的Vocal非常有特色
有種黑人女性特有的味道在


I've been thinking about you lately
最近我的腦中常常浮現你的身影
I can't get you out of my mind
我沒辦法把你忘掉
I am trying to get to know you baby
寶貝, 我想更了解你
Let's start there by what's your name
讓我們先從你的名字開始聊起吧

So many things I want to tell you
真的有好多事想告訴你
So many things I want to share
真的有好多事想跟你分享
I can't wait till the day you come back
我迫不急待要和你再次見面
So we can chill and exchange words
只有那樣我們才能好好地了解彼此

If I were a nightingale
如果我是夜鶯你會願意聽我唱歌嗎?
If I were a nightingale
如果我是夜鶯你會愛我嗎?

I've been thinking about you lately
最近我的腦中常常浮現你的身影
I can't get you out of my mind
我沒辦法把你忘掉
I am trying to get to know you baby
寶貝, 我想更了解你
Let's start there by what's your name
讓我們先從你的名字開始聊起吧

So many things I want to tell you
真的有好多事想告訴你
So many things I want to share
真的有好多事想跟你分享
I can't wait till the day you come back
我迫不急待要和你再次見面
So we can chill and exchange words
只有那樣我們才能好好地了解彼此

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言