Justin Caruso - Talk About Me (ft. Victoria Zaro) 歌詞翻譯


很不錯的一首歌
Proximity在前幾天突然上傳了歌詞版的MV
害我還懷疑了一下我的記憶力

PS:
Just to watch them go to flames
這句很直覺的就是跟封面圖一樣被燒掉了
而當諾言被燒毀的時候自然是有一方不想執行
就像當初的凡爾賽條約一樣



Writing down every word you said
我寫下你所說的每一個字
Just to watch them go to flames
就只為了看它們一個個背叛我
Tried to break down my confidence
我曾試著說服自己別再相信你
Well your bullets ricochet
但你又馬上將下一句甜言蜜語送到我的面前

Oh, you hid behind
你總是躲在那些話的背後
Oh, your mask of lies
你總是用那些謊言掩飾著自己
How did I ever fall for that?
為什麼我會愛上你這樣的人?
A monster dressed as a saint
一個披著羊皮的惡狼

And you say that I'm crying for ya
你說我又在無理取鬧
I heard you whispering
我聽見了你的自言自語
No, I just feel sorry for ya
沒事, 我只是覺得很對不起你
If that's what you think
如果你心裡真的是那麼想的話

Then talk about me
接下來就來說說我的部分吧
Talk about me
來說說我的部分吧

Once again, went and set your trap
又來了, 你又一次設下陷阱等著我
Oh I know I took the bait
我知道以前的我會輕易的上鉤
Now you're covering up your tracks
現在的你只能忙著翻你以前寫給我的那些歌
Finding ways to curse my name
從裡面找到能咒罵我的方法

Oh, you hid behind
你總是躲在那些話的背後
Oh, your mask of lies
你總是用那些謊言掩飾著自己
How did I ever fall for that?
為什麼我會愛上你這樣的人?
A monster dressed as a saint
一個披著羊皮的惡狼

And you say that I'm crying for ya
你說我又在無理取鬧
I heard you whispering
我聽見了你的自言自語
No, I just feel sorry for ya
沒事, 我只是覺得很對不起你
If that's what you think
如果你心裡真的是那麼想的話

Then talk about me
接下來就來說說我的部分吧
Talk about me
來說說我的部分吧

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言