Axwell Λ Ingrosso - More Than You Know 歌詞翻譯


這首是A^I最近必放的歌
收錄在預計24號發行的同名EP
不過在Ultra放的版本跟15年時候放的版本有點不同
所以最終發行的版本或許還會有點小改動



I just need to get it off my chest
我只是需要去忘掉這種感覺
yeah more than you know
沒錯, 比你所想的還嚴重
You should know that baby you're the best
你要知道親愛的你才是最好的
Yeah, more than you know
沒錯, 比你想像中還好

I saw it coming from miles away
我老早就看見它從遠處走來
I better speak if I got something to say
所以我知道如果有什麼想說的就該趁早說出來
Cause it ain't over until she sings
因為這一切在她開口以前不會結束

You had your reasons, you had a few
你有你的理由, 而且不只一兩個
But you know that I will go anywhere for you
但你很清楚我會為了你走遍天涯海角
Cause it ain't over until she sings
因為這一切在她開口以前不會結束

I just need to get it off my chest
我只是需要去忘掉這種感覺
yeah more than you know
沒錯, 它比你所想的還沉重
You should know that baby you're the best
你要知道親愛的你才是最好的
Yeah, more than you know
沒錯, 比你想像中還好

Your good intentions are sweet and pure
你的善意是那麼的純潔和甜美
but they can never tame a fire like yours
但光靠他們可沒辦法平息像那些纏在你身上的麻煩
No it ain’t over until she sings
喔, 這一切在她開口以前不會結束

Right where you wanted, down on my knees
就在你想要的地方, 我會為你獻上雙膝
You got me begging pretty baby set me free
你讓我只能像你哀求著解脫
‘Cause it ain’t over until she sings
因為這一切在她開口以前不會結束

Come a little closer let me taste your smile
再靠近我一點, 讓我品嘗妳那甜美的笑容
Until the morning light
一直到晨光降臨為止
There's no going back the way you look tonight
今晚的你就只存在於今晚
I see it in your eyes
你的眼神正隱約透露著這事實

I just need to get it off my chest
我只是需要去忘掉這種感覺
yeah more than you know
沒錯, 它比你所想的還沉重
You should know that baby you're the best
你要知道親愛的你才是最好的
Yeah, more than you know
沒錯, 比你想像中還好



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言