SICK INDIVIDUALS ft. Stevie Appleton - People I Love 歌詞翻譯


致我愛的人



Oooh, can I see you tomorrow?
我明天還見見你嗎?
My good friend
我最好的朋友
I don't wanna get older
我不想就這樣變老
And ooooh come down tomorrow
然而明天還是會來臨
My good friend
我最好的朋友
I don't wanna get older
在我再次看見你之前
Till I see you again
我不想就這樣變老

I gotta make more time
我必須要再多花點時間
For the people I love
陪陪我所愛的人們
The people I love
我所愛的人們

Hey friend hey friend
朋友啊, 朋友啊
Don't forget me
千萬別忘了我
Cause we used to be
因為過去我們曾一起做過那麼多事
Mad together, dance together
一起瘋狂, 一起跳舞
Do you remember?
你還記得那些嗎?

I gotta make more time
我必須要再多花點時間
For the people I love
陪陪我所愛的人們
The people I love
我所愛的人們

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言