Ella Vos - You Don't Know About Me 歌詞翻譯


Ella Vos的歌總是會讓我有種共鳴感
這首歌我聽完的當下就翻完了
或許是因為真的和我太相似
唯一的不同大概是她選擇說出口
而我選擇繼續在心中對那個人吶喊



You don’t know what you talk about
你根本不知道自己在說些什麼
It’s all lies that come out your mouth
從你口中說出的話全都是謊言
Cause I wake up
因為現在的我已經清醒了
This is my body, this is my war
這是我的身體, 這是屬於我的戰爭
We can’t wait ‘till you come around
我們可沒辦法一直等到你準備好

Say what you’re gonna say
所以你想說什麼就盡管說吧
I don’t care anyway
反正我一點都不在乎

You don’t know about me
你根本不了解我
You don’t know how hard I try
你不知道我付出了多少汗水
You don’t know about me
你根本不了解我
Why the hell should you decide?
所以憑什麼該由你決定?
You don’t know about everything going on inside
你根本就不懂我心裡所想的一切
You don’t know about me
你根本不了解我
You don’t know about me
你根本就不懂我
You don’t know about me
你根本就不認識我

You know I don’t care what you think
你也很清楚我根本不在乎你怎麼想
I get high, don’t say anything
現在的我看得很清楚, 你不需要再對我說什麼
Cause I wake up
因為現在的我已經清醒了
This is my body, this is my war
這是我的身體, 這是屬於我的戰爭
Can’t we try to change everything
難道我們就不能試著去改變這一切嗎?

Say what you’re gonna say
所以你想說什麼就盡管說吧
I don’t care anyway
反正我一點都不在乎

You don’t know about me
你根本不了解我
You don’t know how hard I try
你不知道我付出了多少汗水
You don’t know about me
你根本不了解我
Why the hell should you decide?
所以憑什麼該由你決定?
You don’t know about everything going on inside
你根本就不懂我心裡所想的一切
You don’t know about me
你根本不了解我
You don’t know about me
你根本就不懂我
You don’t know about me
你根本就不認識我


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言