Two Feet - Love Is A Bitch 歌詞翻譯


Two Feet的歌都帶有一股淡淡的憂愁


I'm flyin'
我在飛
I'm flyin' high like a bird
我像隻大鳥一樣在高飛著
But my fluttering wings can't keep you from pullin' me down
但我那不斷揮舞的翅膀還是沒辦法阻止你將我拉向地面
Your mama
你那難纏的老媽
Your mama says I'm a fool
你老媽說我是個傻屌
And yeah, maybe that's true 'cause I can't stop thinkin' 'bout you
或許她說的是對的, 因為我真的沒辦法停止想你

I'm tryin'
我嘗試著
I'm tryin' not to forget my words
我試著不去忘記我立下的誓言
''Cause when I'm around you, I tend to keep changin' my mind
因為當我在你身邊, 我總是會忘了我該做什麼
I promise
我保證
I promise myself not to slip back into old habit
我對自己做出保證不會再重拾過去那些壞習慣
'Cause heartbreak is savvy and love is a bitch
因為心碎是種領悟, 而愛情就像個婊子

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言