Autograf - Simple ft. Victoria Zaro 歌詞翻譯

雖然說是無腦汁妹的故事
不過我一個不小心就又按下replay


"Hey," that's the first thing that I heard you say
"嘿", 這是你對我說的第一句話
And it was all it took to make me stay
而那也是讓我決定留下來的原因
Around and dream about you babe
想待在你身邊, 我夢中出現的全是你的身影
And I never second guessed that this was right
我從來沒去懷疑過這樣的我是否正常
There's no need to impress this girl tonight
今晚你不需要為這女孩準備什麼驚喜
I'm down for anything you say
因為我愛上了你所說的每一句話

It's simple
這是件很簡單的事
You don't have to try too hard
你不用付出太多努力
Yeah, it's simple
沒錯, 就是這麼簡單
If you wanna win my heart
如果你想贏得我的心
All I need is for you to be everything you are
你要做的就只是繼續做你自己
Yeah, it's simple
沒錯, 就是這麼簡單

Oh-oh, yeah it's simple
這是件很簡單的事

See...
你看吧
It's clear that we are meant to be
我們很明顯就是命中注定的一對
Flying high effortlessly
不費吹灰之力就戀上彼此
It's like a love made for TV
就像電視上的偶像劇一樣

It's simple
這是件很簡單的事
You don't have to try too hard
你不用付出太多努力
Yeah, it's simple
沒錯, 就是這麼簡單
If you wanna win my heart
如果你想贏得我的心
All I need is for you to be everything you are
你要做的就只是繼續做你自己
Yeah, it's simple
沒錯, 就是這麼簡單

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言