MYRNE - Afterdark (feat. Aviella) 歌詞翻譯


Monstercat最近真的越來越多Future Bass
像這首就是(應該說031很大一部分都是…)
而且應該算的上近期最好聽的幾首之一
Vocal和drop都沒得挑剔
而且在情感上的鋪陳也很不錯


I feel so out of line
每次聽見我的名字從你口中說出時
Every time that you call my name
我都感覺自己有點不受控
I want to make a move
我想再更靠近你
But I'm scared to say
但我真的不敢說出口

It's taken a while to get this far
走到這一步真的花了太多時間
I'm caught and away
我深深陷在這情網中, 但我們之間卻有那麼遙遠的距離
It's taken a lot to get this close
走近你身邊真的讓我付出太多代價
We're one and the same
因為我們是如此相似

Chasing colors after dark, in your heart
我正在為你那陷入黑暗的心找回原有的色彩
I believe in you
因為我相信著你
The way you pull me in
從你將我拉近你的方式
Can't pretend we're a look apart
說明了我們的分開只不過是假象

After dark, in your heart
你的心陷入了黑暗
I believe in you
但我相信著你
The way you pull me in
從你那將我拉近你的方式
Can't pretend
無法掩飾你的心
I'll be chasing colors
我會為我們找回應有的顏色

I feel so beautiful when you call
當你呼喊我的名字時我感覺一切是那麼美好
Tell me we won't change
向我保證這樣的我們永遠不會改變
I want to make a move
我想再更靠近你
But I'm scared to say
但我真的不敢說出口

It's taken a while to get this far
走到這一步真的花了太多時間
I'm caught and away
我深深陷在這情網中, 但我們之間卻有那麼遙遠的距離
It's taken a lot to get this close
走近你身邊真的讓我付出太多代價
We're one and the same
因為我們是如此相似

Chasing colors after dark, in your heart
我正在為你那陷入黑暗的心找回原有的色彩
I believe in you
因為我相信著你
The way you pull me in
從你將我拉近你的方式
Can't pretend we're a look apart
說明了我們的分開只不過是假象

After dark, in your heart
你的心陷入了黑暗
I believe in you
但我相信著你
The way you pull me in
從你那將我拉近你的方式
Can't pretend
無法掩飾你的心
I'll be chasing colors
我會為我們找回應有的顏色

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言