DROELOE - JUMP (feat. Nevve) 歌詞翻譯

You jump, I jump


I was thinking that maybe when you get back
我曾經想過, 如果有天你回來了
You could come with me
你或許會跟著我一起走

Fuck work, fall in love right now
去你的工作, 就這麼跳入愛河當中
And spend all our money
然後花光我們所有積蓄
Jump with me
跟著我跳下去

I've been feeling it wasn't in my fingertips
我一直覺得它早就從我指尖溜走了
When we tried it out
就在我們奮力追趕的時候
Get lost, get far away
我們迷失了方向, 無意間放跑了它
And do what we want to do now
所以現在就盡情做我們想做的事情吧
Jump with me
跟著我跳下去

Jump with me
跟著我跳下去

And I know, and I know
我知道, 我很清楚
The odds are always stacked against us
機會永遠不會跟我們站在同一邊
Even though, even though
就算如此, 就算如此
We're young and trying
我們還年輕, 我們還有機會能夠嘗試
Bring it on, bring it on, get it on
燃盡最後的體力. 燃盡最後的歲月, 去拿到它吧
And I know, and I know
我知道, 我很清楚我們做得到

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言