Arty - Idea of You (feat. Eric Nam) 歌詞翻譯


我一聽就覺得這vocal感覺像韓國人
結果還真的是



Do I miss you?
我是真的想你嗎?
Or do I just miss the idea of you?
還是說我只是在想念你的存在
 Idea of you
你的存在

Haven't been myself
這段日子我活得一點也不像我
Lost you and then I lost myself
我失去了你也失去了自我
Yeah, I know
喔, 其實我懂的

Said it's for the best
你說這是對我們最好的決定
So why this feeling in my chest?
所以為什麼我會有這種感覺?
Yeah, I know
喔, 其實我很清楚

'Cause I've been, up late at night
因為我曾經徹夜難眠
With you on my mind
腦中沒辦法停止去想你
Does that make it right?
這樣是正常的嗎?
Yeah, I've been, up all alone
我曾經備感孤獨
My bed feeling cold
我的床不管過了多久依舊冰冷
But still, I don't know
但一直到現在, 我還是不知道

Do I miss you?
我是真的想你嗎?
Or do I just miss the idea of you?
還是說我只是在想念你的存在
 Idea of you
你的存在

Staring at a photo
痴痴的望著相框中的畫面
Just to keep the feeling going
就只為了不讓自己忘記曾經的感覺
I know
我很清楚
Should be moving on
自己是時候該向前邁進了
But there's a chance of moving on, can't let go
但我就是沒辦法放棄那微乎其微的希望

'Cause I've been, up late at night
因為我曾經徹夜難眠
With you on my mind
腦中沒辦法停止去想你
Does that make it right?
這樣是正常的嗎?
Yeah, I've been, up all alone
我曾經備感孤獨
My bed feeling cold
我的床不管過了多久依舊冰冷
But still, I don't know
但一直到今天, 我還是不知道

Do I miss you?
我是真的想你嗎?
Or do I just miss the idea of you?
還是說我只是在想念你的存在
 Idea of you
你的存在

All that I know is my heart feels more like a stone
我只知道我的心越來越像一顆石頭
All that I know is I don't really know at all
我唯一了解的就是我根本就不了解自己

Do I miss you?
我是真的想你嗎?
Or do I just miss the idea of you?
還是說我只是在想念你的存在
 Idea of you
你的存在

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言