Lush & Simon x IZII - Somebody 歌詞翻譯


How come everybody always got somebody?
我也想問這問題
明明就機率來說是那麼困難的事



Every time I let go
每一次我放手
I keep on fallin', fallin', fallin', fallin', fallin'
我都感覺自己墜入谷底
Every hand that I hold
我所握過的每一雙手
Slips through my fingertips and
最後都從我的指尖滑開
Makes a myth out of the love I want
只留下一段不完美的愛情神話

How come everybody always got somebody?
為什麼每個人都能找到另一半?
I really want somebody
我真的想找到我的那一位

I'm okay alone
我一個人也可以
But if you're out there somewhere, let me know
但如果你就在我身邊, 請你一定要讓我知道
I really want somebody
因為我真的想找到我的那一位

How come everybody always got somebody?
為什麼每個人都能找到另一半?
I really want somebody
我真的想找到我的那一位

Running through a forest
穿越一片濃密的森林
I keep on callin', callin', callin', callin', callin' out
我不斷的呼喊著
And everything I've wanted
而我想要的一切
Feels like it's right on the outside waiting to be found
似乎還在遙遠的一方等著我去尋找

How come everybody always got somebody?
為什麼每個人都能找到另一半?
I really want somebody
我真的想找到我的那一位

I'm okay alone
我一個人也可以
But if you're out there somewhere, let me know
但如果你就在我身邊, 請你一定要讓我知道
I really want somebody
因為我真的想找到我的那一位

How come everybody always got somebody?
為什麼每個人都能找到另一半?
I really want somebody
我真的想找到我的那一位

Am I ever gonna, ever gonna, ever gonna find you?
我還有機會,還有可能找到你嗎?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言