Feint - We Won't Be Alone (feat. Laura Brehm) 歌詞翻譯


Monstercat很經典的一首歌
這幾天剛好又出現在推薦欄中就順手翻了一下




You paint a picture in my mind
你在我腦中留下了一幅畫
You want to leave it all behind
但你卻不想為它署名
In a world thats turning all the time
在這個瞬息萬變的世界中
Nothing could stop me longing for your eyes
沒有任何事能阻止我尋找你的雙眼
I won't let it die
我不會讓這種感情死去的
I can feel you when you're not around
就算你不在身邊我還是能感覺的到你
When the night gets cold
當四周的溫度隨著夜幕降下時
I won't be alone
我不會再感到孤單

We won't be alone
我們不會再感到孤單

This lake of fire burns my skin
這片火海正一點一滴的侵蝕我的皮膚
How could love wear so thin
愛原來是這麼脆弱的東西嗎
I'm sinking in the hollow ground
我正沉沒在這片沼澤當中
Nothing can stop me wanting you somehow
但沒有任何事能停止我心中對你的渴望
I won't let it die
我不會讓這種感情死去的
I can feel you when you're not around
就算你不在身邊我還是能感覺的到你
When the night gets cold
當四周的溫度隨著夜幕降下時
I won't be alone
我不會再感到孤單

We won't be alone
我們不會再感到孤單

I won't let it die
我不會讓這種感情死去的
I can feel you when you're not around
就算你不在身邊我還是能感覺的到你
When the night gets cold
當四周的溫度隨著夜幕降下時
We won't be alone
我們不會再感到孤單

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言