Skrillex & Poo Bear - Would You Ever 歌詞翻譯


我是個很簡單的人



Would you ever ride a wave with me?
你會願意和我一起延續這感覺嗎?
Would you ever take a chance with me?
你會願意跟我一起把握這難得的機會嗎?
Would you ever take a leap with me?
你會願意跟我一起為了我們的信仰一躍而下嗎?
Would you ever change the frequency?
你會願意與我共鳴嗎?

Would you ever?
你會願意嗎?

Would you ever ride a wave with me?
你會願意和我一起延續這感覺嗎?
Would you ever take a chance with me?
你會願意跟我一起把握這難得的機會嗎?
Would you ever take a leap with me?
你會願意跟我一起為了信仰一躍而下嗎?
Would you ever change the frequency?
你會願意與我共鳴嗎?

Would you ever hope for a never ending?
你會願意相信這段無止盡的故事嗎?
Would you ever hope for a new beginning?
你會願意相信一個全新的開始嗎?
Would you ever promise not to break?
你會願意保證你的愛至死不渝嗎?
Would you ever give chance opportunity?
你會願意給我一個機會嗎?

Would you ever?
你會願意嗎?







延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言