WOLFE - Under the Covers (feat. Emma Sameth) 歌詞翻譯


我好像很少像這樣一個禮拜內連續推同一個vocal
不過Emma Sameth就是有這種魅力



She's been in your bedroom, I know that
我很清楚, 她曾經來過你的房間
Feeling her
我感覺的到她
On your skin
她的溫度還留在你的皮膚上
Think I don't know
你以為我不知道
Where your head's at?
你媽沒生腦子給你?
Where do I begin
所以我該從哪開始講起呢
Wrapping your fingers around me
你最好乖乖束手就擒
You and I
我們兩個
Drinking
是該好好的喝一杯了
You gotta linger
你最好乖乖地留下來
You couldn't quit
你別想逃走
I think of
我腦中正想著

Leave it all behind
把這一切通通忘掉
Love me in the morn'
你說明天就又會像以前一樣愛我
I won't waste my time
我才不想浪費任何時間在
Fucking with you, oh
聽你那些屁話上
Let me show you how
讓我來告訴你
Find me in the dark
要怎麼發覺我的真面目
You can't break me down
我根本就不會對你失望

Under the covers
偽裝底下的真相

You borrow my trust
你借走了我的信任
Just to break it
就盡管毀掉它吧
You thought that I will need it back
你以為我會想再給你一次機會
But you didn't know
但你不知道的是
That I faked it
那些都是我裝出來的
No tears
所以不會有淚水
No heart attack
也不會有任何心痛的感覺

Leave it all behind
把這一切通通忘掉
Love me in the morn'
你說明天就又會像以前一樣愛我
I won't waste my time
我才不想浪費任何時間在
Fucking with you, oh
聽你那些屁話上
Let me show you how
讓我來告訴你
Find me in the dark
要怎麼發覺我的真面目
You can't break me down
我根本就不會對你失望

Under the covers
偽裝底下的真相

You borrow my trust
你借走了我的信任
Just to break it
就盡管毀掉它吧
You thought that I will need it back
你以為我會想再給你一次機會
But you didn't know
但你不知道的是
That I faked it
那些都是我裝出來的
No tears
所以不會有淚水
No heart attack
也不會有任何心痛的感覺

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言:

  1. Emma Sameth 的聲音真的很迷人,她和DNTST合作的歌都好好聽,GHOST我reapet了幾百次XD

    回覆刪除