Avicii - Friend Of Mine ft. Vargas & Lagola 歌詞翻譯


Avicii is back!



Hey
Do you remember we said, "Hello"?
你還記得我們第一次跟對方說Hello那時候嗎?
And you asked me about my Levi's T-shirt
那時你問我身上那件Levi是去哪買的
Said, "You are a friend of mine"
你說, "現在你是我的朋友了"
My, oh my
我的摯友啊
You must have saved me about a thousand times
我敢說你絕對救了我超過一千次
I wouldn't be the one I am today
如果你不曾成為我的朋友的話
If you hadn't been a friend of mine
我想我不會成為今天的我

I ain't misbehaving
我不是要說什麼不禮貌的話
I'm just telling you the truth
我只是在告訴你事實
Take my love for granted
把我的愛視為理所當然吧
Yeah, I'll give it all to you
沒錯, 我會毫無保留的給你所有愛
Made me count for something
讓我成為你不可或缺的一部份
Yeah, I feel it in my heart
因為你在我心裡就是那樣重要
God only knows what I'd have been if you hadn't been a friend of mine
天知道如果你這朋友沒出現在我生命中我現在會怎樣

Hey
I haven't seen you around since high school
高中畢業之後我就沒跟你見過面了
How you doin', do you still remember me?
你現在過得怎樣? 你還記得我嗎?
Are you still a friend of mine?
你還是我的朋友嗎?
Guess you're still a friend of mine
我猜你依舊是我的朋友
Guess you're still a friend of mine
我猜你還是我曾經的那個摯友
Now I see
現在我懂了
I see
我明白了
Why I get nervous when you look at me
明白自己為什麼在你看著我時會那麼緊張
It's like your eyes are trying to tell me something
因為你的眼睛就像是在跟我說些小祕密
That you're more than just a friend of mine
說著你不只是我的一個朋友
That you're more than just a friend of mine, oh my
說著你不單單只是我的一個普通朋友

I ain't misbehaving
我不是要說什麼不禮貌的話
I'm just telling you the truth
我只是在告訴你事實
Take my love for granted
把我的愛視為理所當然吧
Yeah, I'll give it all to you
沒錯, 我會毫無保留的給你所有愛
Made me count for something
讓我成為你不可或缺的一部份
Yeah, I feel it in my heart
因為你在我心裡就是那樣重要
God only knows what I'd have been if you hadn't been a friend of mine
天知道如果你這朋友沒出現在我生命中我現在會怎樣

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

2 則留言:

  1. 很喜歡這首 謝謝翻譯:))

    回覆刪除
  2. 匿名15.8.17

    Avicii 這張我最喜歡這首

    回覆刪除