Oh, Be Clever - River 歌詞翻譯

Oh, Be Clever




I used to keep my dark a secret
我曾經把內心的黑暗當成祕密
I used to keep my heart in pieces
我曾經把自己的心置於紛亂之中
He said he liked me better as a mess
他說他更喜歡像個麻煩般的我
He said he wants to save me from myself
他說他想把我從那樣的人生救出來

I'm not, not gonna lie
我不想, 也不打算要說謊
I think, think I could die happy
我想我大概死而無憾了
Happy, happy in his eyes
幸福的沉醉在他的眼神當中

Lay me down in the river
將我放進這愛河當中
Love me like I'm a sinner
用你的愛洗滌我的心
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
If I drown in the river
如果我溺死在這愛河裡
Will my soul be delivered?
我的靈魂還能順利的進入天堂嗎?
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中

Can't help I'm feeling like a reject
我不禁覺得自己像失寵的落敗者
Sometimes I feel so damn derelict
有時我真的覺得自己他媽被拋棄了
You bathe me in the saltiest of tears
你讓我沐浴在這鹹鹹的淚水當中
When I'm sad they show me how to face my fears
當我傷心時. 他們提醒著我要怎麼去面對我的恐懼

I'm not, not gonna lie
我不想, 也不打算要說謊
I think, think I could die happy
我想我大概死而無憾了
Happy, happy in his eyes
幸福的沉醉在他的眼神當中

Lay me down in the river
將我放進這愛河當中
Love me like I'm a sinner
用你的愛洗滌我的心
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
If I drown in the river
如果我溺死在這愛河裡
Will my soul be delivered?
我的靈魂還能順利的進入天堂嗎?
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中

Bury all my skeletons and let 'em stay dead
埋葬過去的殘骸. 讓他們就這樣留在過去
Exorcise the demons making homes in my head
驅逐霸佔在我腦海中的魔鬼們
And wash away my dirt and wash away this hurt
洗淨我的汙點, 洗淨我的傷口
And lay me down to rest
然好讓我好好的休息

I'm not, not gonna lie
我不想, 也不打算要說謊
I think, think I could die happy
我想我大概死而無憾了
Happy, happy in his eyes
幸福的沉醉在他的眼神當中

Lay me down in the river
將我放進這愛河當中
Love me like I'm a sinner
用你的愛洗滌我的心
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
If I drown in the river
如果我溺死在這愛河裡
Will my soul be delivered?
我的靈魂還能順利的進入天堂嗎?
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中
Lay me down
將我浸入這愛河中

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言