Borgeous & BRKLYN feat. Lenachka - Miracle 歌詞翻譯


I need a miracle to save my life



Full moon illuminates the sky
滿月點亮了整個夜空
Dark blue waves break tonight
深藍色的海浪打破了今晚的平靜
The ground is shaking at my feet
地面在我腳下搖動著
I'm calling out, I'm calling out
我求救著, 我求救著

I need a miracle to save my life
我需要一個奇蹟來挽回我的人生
I need a miracle to find me tonight
今晚我需要一個奇蹟來找回自己
And I'm calling out, I'm calling out
我求救著, 我求救著
In the dead of the night
在這個死寂般的夜裡
I need a miracle to save my life
我需要一個奇蹟來拯救我的人生

I need a miracle
我需要一個奇蹟
I need a miracle
我需要一個奇蹟

The warm wind speaks to me sometimes
有時溫暖的微風會對我說些話
It keeps me holding on to light
那些話讓我繼續相信著希望
(And I'm holding on)
(而我現在依然相信著)
I follow you until it ends
我一直跟隨你的腳步直到最後
I'm calling out, I'm calling out
我求救著, 我求救著

I need a miracle to save my life
我需要一個奇蹟來挽回我的人生
I need a miracle to find me tonight
今晚我需要一個奇蹟來找回自己
And I'm calling out, I'm calling out
我求救著, 我求救著
In the dead of the night
在這個死寂般的夜裡

I need a miracle to save my life
我需要一個奇蹟來拯救我的人生

I need a miracle
我需要一個奇蹟
I need a miracle
我需要一個奇蹟

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言