JANEE - What Are You Doing Here (feat. Casey Breves) 歌詞翻譯


這首歌是描寫某族群
不過那個族群很恐怖所以我就不多說了



You with the thunder
你隨著雷聲出現了
No reasons at all this
毫無預警地出現了
There is no one that you appear
你突然一個人出現在這裡

I wanna say no but
我很想拒絕你
There is no way to go
但偏偏你又沒有其他地方能去
I don’t know I don’t need you near
我不知道我是否確定自己不需要你在我身邊

Someone left you standing in the rain
某個人把你一個人留在滂沱大雨中
You know that I can’t stand to see you change
但你很清楚我沒辦法一直在這等著你回心轉意

What are you doing here
所以你在這裡做什麼?
What are you doing here
你在這裡做什麼?
What are you doing here
你在期待些什麼?

Been in this place before
我們曾經也來過這地方
Know what’s behind the door
我們很清楚這扇門之後是什麼樣的景色
Always the same mistake
總是會犯下相同的錯誤
And I should be run around
或許我應該逃得遠遠的
I know what is coming
因為我很清楚自己即將面對的是什麼
I know it’s​ complicated
我很清楚那並不是個簡單的問題

Someone left you standing in the rain
某個人把你一個人留在滂沱大雨中
You know that I can’t stand to see you change
但你很清楚我沒辦法一直在這等著你回心轉意

What are you doing here
所以你在這裡做什麼?
What are you doing here
你在這裡做什麼?
What are you doing here
你在期待些什麼?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

2 則留言:

  1. 匿名2.10.17

    看不出來描寫的是什麼族群欸XD 可以明講嗎ˊˇˋ

    回覆刪除