WOLF - How High Are You 歌詞翻譯


愛情, 是盲目的



She don't talk like a human
她說話不像個普通人
mayday mayday
救命啊 救命啊
She walks like a toddler
她走起路來就像個嬰兒
mayday mayday
救命啊 救命啊
She loves herself faded
她喜歡放任自己墮落
mayday mayday
救命啊 救命啊
If you can see what I see
我唯一的願望就是希望你也能看看我眼中所見的一切
Baby
寶貝啊

Girl Girl Girl
女孩阿女孩阿
How high are you
現在的你究竟在多高的地方?
Girl Girl Girl
女孩阿女孩阿
How high are you
現在的你究竟在多高的地方?

Baby baby baby I thought you
親愛的 親愛的
were doing fine this week staying sober but you're
我以為這個禮拜的你狀況不錯, 一直保持著理智
smoking so much weed in the house
但你卻在家裡哈了那麼多草
that there's milk in the air
空氣就像濃醇的牛奶一樣
there's milk in the air
整個空氣就像濃醇的牛奶一樣
I see some pills on the table
我看見了桌上有一些藥丸
but I won't judge you
但我不會責怪你
I still fucking love you
因為我他媽還是那麼愛你
you must've been through some tough shit
你一定是經歷了什麼該死的痛苦
but when I look at you
但當我注視著你的雙眼時
I feel helpless
我卻感到一股無助感

She don't talk like a human 
她說話不像個普通人
mayday mayday
救命啊 救命啊
She walks like a toddler
她走起路來就像個嬰兒
mayday mayday
救命啊 救命啊
She loves herself faded
她喜歡放任自己墮落
mayday mayday
救命啊 救命啊
If you can see what I see
我唯一的願望就是希望你也能看看我眼中所見的一切
Baby
寶貝啊

Girl Girl Girl
女孩阿女孩阿
How high are you
現在的你究竟在多高的地方?
Girl Girl Girl
女孩阿女孩阿
How high are you
現在的你究竟在多高的地方?

Oh something ain't right
喔, 一定是某個環節出錯了
you deserve to be so loved
你明明就值得更多愛
but you just can't stop hurting yourself
但你卻無法停止傷害自己
Oh baby, Oh oh baby
喔 親愛的, 親愛的
why do you hate yourself so much
為什麼你這麼討厭自己?
why do you hurt me so much
為什麼你要這樣傷害我?
if I could control your life for one day
我唯一的願望就是希望能掌握你的人生, 就算只有一天也好

I would heal you so good
我能夠治好你
make you healthy and loved
讓你回到那個健康又備受寵愛的你
never touch another cigarette I'll protect you
我會保護你, 永遠不會讓你在接觸任何菸了
like I always wanted to
就像我一直以來希望的那樣
baby please
親愛的 拜託你
let me in your heart
為我打開你的心扉
but it's just fantasy
但我知道這只不過是我的幻想

Girl Girl Girl
女孩阿女孩阿
How high are you
現在的你究竟在多高的地方?
Girl Girl Girl
女孩阿女孩阿
How high are you
現在的你究竟在多高的地方?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言