Sandro Cavazza - So Much Better 歌詞翻譯


歌詞很短, 但心情很複雜




I tried my best that I could do
我用盡了全力
Just to find out I was never yours
換來的是你從來不曾愛上我這個真相
我曾沉醉在你的一字一句
And I held out when my world was lost
而在我迷失方向時, 只能等待那些話的主人伸出援手

I can do so, I can do so
我可以這樣做, 我可以這樣做
I can do so much better
我能做得更好
And I can do so, and I can do so
我可以這樣做, 我可以這樣做
And I can do so much better
我能做得更好

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言