Slander - Superhuman (feat. Eric Leva) 歌詞翻譯


Unless they're superhuman, nobody's going to look perfect all the time



Everything is new to me
每件事對我來說都是第一次
Sleepless in a distant dream
例如在遙遠的夢境中失眠
Slowing up the speed of time
或是緩下時間的腳步
Don't let me crash down tonight
今晚別再讓我心碎

I just want to feel what I feel, what I feel
我只是想在感覺一次曾經的感覺
When it's just you and me
只有我們兩人獨處時的感覺
I'm fallin' on my knees, on my knees
我屈服了, 我屈服了
Just to see if I can still bleed
因為我想看看自己是否還會像個正常人一樣流血

'Cause with you I'm superhuman
因為在你身邊我就成了超人
Hope it's not a grand delusion
希望這並不是什麼奇怪的妄想
So keep me in this state of mind
所以請讓我繼續停留在這種狀態
Tell me that it's real life
告訴我我並不是在做白日夢
'Cause with you I'm superhuman, superhuman
因為在你身邊我感覺自己就是個超人

Everything is new enough
每件事都是那麼新鮮
Stronger than the both of us
每個障礙都遠比我們強大
Together we can spark a flame
但我們兩個在一起就能碰撞出熱烈的火花
And freeze the world to know the pain
然後凍結整個世界來征服那痛苦

I just want to feel what I feel, what I feel
我只是想在感覺一次曾經的感覺
When it's just you and me
只有我們兩人獨處時的感覺
I'm fallin' on my knees, on my knees
我屈服了, 我屈服了
Just to see if I can still bleed
因為我想看看自己是否還會像個正常人一樣流血

'Cause with you I'm superhuman
因為在你身邊我就成了超人
Hope it's not a grand delusion
希望這並不是什麼奇怪的妄想
So keep me in this state of mind
所以請讓我繼續停留在這種狀態
Tell me that it's real life
告訴我我並不是在做白日夢
'Cause with you I'm superhuman, superhuman
因為在你身邊我感覺自己就是個超人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言