Savoy & Grabbitz - Contemplate 歌詞翻譯


思想的巨人
行動的侏儒



Yeah, hold me down
對, 抱緊我
I wanna see what you'd look like
我想看看你臉上會是什麼表情
When I'm not around
當我不在你身邊的時候
I wanna see what you'd look like
我想看看你臉上會是什麼表情
Underground
當我回歸塵土的時候
I wanna see what you'd look like
我想看看你臉上會是什麼表情
When nothing's alright
當這一切都變了樣時
When nothing's alright
當這一切都變了樣時

Will you bring me (will you bring me) 'round?
你會帶著我一起走嗎?
I've been waiting (I’ve been waiting)
我一直在等著
Are you leaving (are you leaving) town?
你是真的要離開這裡嗎?
I'm contemplating
我思考著

All I do is hide my face
我沒有臉去面對我做的事
I think it all; I got a lot to say
我想了很多, 我知道自己有一堆話要說
Changed my mind a million ways 
我腦中的想法轉了無數次方向
(I’m contemplating)
(我在思考著)
I think it all until it drives away
直到一切結束為止我還是在思考著

(I’m contemplating)
(我在思考著)
All I do is contemplate
我唯一完成的一件事就是在原地沉思

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言