Martin Garrix & Pierce Fulton feat. Mike Shinoda - Waiting For Tomorrow 歌詞翻譯

Waiting For Release
說好的發專輯呢?



Remember we were staring up to those peaks on the horizon?
還記得我們曾一起望著那些突破地平線的高峰嗎?
You told me if I faced my fears, there was no doubt I could climb them
那時你說如果我能坦然面對自己的恐懼, 那些高山就不再會是跨不過的阻礙

There's nothing I have wanted more
在這世上我別無所求
The only one I've been waiting for
這就是我唯一等待的一件事
So hold your breath and close your eyes
所以閉上你的雙眼, 耐心等待吧
The night is cold but the sun will rise
雖然夜晚是如此寒冷, 但太陽總會再次升起

Counting down to the light
為黎明倒數著
Through the night
就這樣度過這難熬的夜
Just waiting for tomorrow
就這樣靜靜的等待著明天到來
Almost there, almost time
就快到了, 就快結束了
All my life
我的一生
Just waiting
全都在等待這一天的來臨
It's only one more day
就只剩下一天
It's only one more day
只剩一天
It's only one more day
只剩一天
It's only one more...waiting for tomorrow
就只剩一天, 我等待著明天到來

Just waiting for tomorrow
等待著明天到來

Fear is creeping up behind as this road is finally ending
終點越來越近, 向我襲來的恐懼也越來越近
I can't find order in my mind
腦中的思緒互相混雜著
But this noise inside so deafening
那些雜音正折磨著我

There's nothing I have wanted more
在這世上我別無所求
The only one I've been waiting for
這就是我唯一等待的一件事
So hold your breath and close your eyes
所以閉上你的雙眼, 耐心等待吧
The night is cold but the sun will rise
雖然夜晚是如此寒冷, 但太陽總會再次升起

Counting down to the light
為黎明倒數著
Through the night
就這樣度過這難熬的夜
Just waiting for tomorrow
就這樣靜靜的等待著明天到來
Almost there, almost time
就快到了, 就快結束了
All my life
我的一生
Just waiting
全都在等待這一天的來臨
It's only one more day
就只剩下一天
It's only one more day
只剩一天
It's only one more day
只剩一天
It's only one more...waiting for tomorrow
就只剩一天, 我等待著明天到來

Just waiting for tomorrow
靜靜的等待著明天到來
It's only one more day
就只剩下一天
It's only one more day
只剩下一天

waiting for tomorrow
我等待著明天到來


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言