Mia Vaile & James Mercy - Wildfire 歌詞翻譯


You shoot me down but I won't fall
I am titanium



Oh oh, they think I’ve got no reason
喔 他們想不透我為什麼要那樣做
To give myself a right to share what I believe in
他們不明白我為什麼要分享自己的信仰

Oh oh, they say I’ve got an issue
喔 他們說我有點問題
Always on the edge cause I don’t trust people
我總是讓自己處在危險邊緣, 因為我沒辦法相信別人

But I don’t need your word on what I’m into
但我不需要你的支持
A free kick to my ego
那只是對我的一種嘲諷
Forbidden if I make it mainstream
反正就算我成功了還是會被否定
And I don’t need to wake up to your whisper
我也不需要靠你的鼓勵來讓自己清醒
Forget it with some liquor
只想用一些酒精來忘了那些話
Damned if I ever have dreams
操 我真的擁有過夢想嗎?

But I’ve got that wildfire, hey
但我心中有股無法撲滅的野火
and I’ve got that wildfire
我心中有股無法撲滅的野火
and I’ve got that wildfire, hey
我心中有股誰也擋不住的野火

Oh oh, they’re always on a mission
喔, 他們總是可以找一堆麻煩
To keep me on the run, can’t share my own opinion
就只為了讓我繼續折磨自己, 就只為了讓我喊不出我的聲音

Oh oh, bad sense of intuition
喔喔, 我有種不好的預感
That didn’t get me far but this time I chose to listen
我從來沒理會過, 但這次我決定相信它一次

‘Cause I don’t need your say on what I live for
因為我不需要你來對我的信仰說三道四
This is what I live for
這就是我的信仰
Baby don’t you know I run free
親愛的, 難道你還不明白我已經自由了嗎?
So what if I don’t got a lavish image
所以就算我沒有了亮麗的外表又怎樣
And never finish college
就算我永遠不去完成大學學分又怎樣
No riches ever phased me
再多錢也沒辦法干涉我的人生

But I’ve got that wildfire, hey
但我心中有股無法撲滅的野火
and I’ve got that wildfire
我心中有股無法撲滅的野火
and I’ve got that wildfire, hey
我心中有股誰也擋不住的野火

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言