Slander & Kayzo - Without You (feat. Dylan Matthew) 歌詞翻譯


I don't wanna live in a world without you



Sometimes I try to keep myself out there
有時候我會試著不讓自己改變
Sometimes I try to make it look like I'm comfortable in the skin I wear
有時候我會試著讓自己看起來像是很滿意目前的一切
But these words cut deeper than the knife
但這些話比起刀槍傷我傷得更深
And I gotta act like I don't care
而我卻必須要裝作我一點都不在乎
But if it didn't happen then I guess I wouldn't be here
但如果我不那麼做, 我想我現在也沒辦法站在這裡
I guess I wouldn't be here, oh no
我想我現在也沒辦法站在這裡

Stop with all the bullshit
別再說那些屁話
I'm done with all the fake love
我已經受夠這段假情假愛
So you should really just quit
所以你真的可以離開沒關係
'Cause I saw the texts on your phone
因為我已經看見你手機裡的那些簡訊
And it's hard to say
雖然很不想承認
It's hard to say
雖然很不想說出口
So I guess I'll be on my way
但我想接下來的路我要一個人走完

But I don't wanna live in a world without you
但我不想活在一個沒有你的世界
No, I don't wanna live in a world without you
我不想活在一個沒有你的世界

Silly for me to think you're the one I'd never blame
我真的太傻, 傻到會相信你是那個我永遠不需要去責怪的人
The one that I would never change
傻到會相信你是那個我永遠不需要改變心意的人
The one that always stays the same
傻到會相信你會永遠不變
Now I'm in the corner thinking back on all these memories
所以現在我只能站在角落一個人想著我們的回憶
Like what I'd do if you had stayed
想著如果你沒有離開的話現在我會在做些什麼
And all the lies that you betrayed
想著你撒下的那些謊言
If time stood still
如果時間能停在那時候
And I could see you again
如果我能再一次見到你
Then I would keep you with me, yeah
我一定我會緊緊地把你留在我身邊

Because I don't wanna live in a world without you
因為我不想活在一個沒有你的世界
No, I don't wanna live in a world without you
我不想活在一個沒有你的世界

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言