WOLFE - Through With You 歌詞翻譯


早該明白的



You will never know 
你永遠不會明白
How far this goes
不會明白我們究竟走了多遠

You'll find middle ground
你總有一天會找到一個平衡點的
Marry go round
從我們這周而復始的行為中

Oh I should've known from the start,
喔 我一開始就該明白
I was in a sinking ship with you.
我和你是坐在一艘遲早會沉沒的船裡

Oh I could've guessed from the way,
喔 我明明就有機會猜出來
That you kissed me back,
從你吻我的方式
Now I'm through with you
現在我真的受夠你了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言