Angerfist - Knock Knock 歌詞翻譯


開門 順豐快遞!



Knock
Knock knock
叩叩叩
Knock
I am the one who knocks
我是門外那個敲門的人

You clearly don't know who you're talking to
我看你是真的不知道自己在跟誰說話
So let me clue you in
所以讓我給你一點提示
I am not in danger, I am the danger
我的處境一點都不危險, 因為我就是危險本身

A guy opens his door and gets shot
有個男人打開門然後被一槍斃了
And you think that of me?
你覺得那會是我?
No, I am the one who knocks
不是, 我會是門外那個敲門的人

Knock knock
叩叩叩
I am the danger
我就是危險

You move
你敢動一步
You make one sound
你敢發出一點聲音
And I'll snatch the life right out of you
我就馬上收走你那條賤命
You understand?
懂嗎?

You clearly don't know who you're talking to
我看你是真的不知道自己在跟誰說話
So let me clue you in
所以讓我給你一點提示
I am not in danger, I am the danger
我的處境一點都不危險, 因為我就是危險本身

A guy opens his door and gets shot
有個男人打開門然後被一槍斃了
And you think that of me?
你覺得那會是我?
No, I am the one who knocks
不是, 我會是門外那個敲門的人

Knock knock
叩叩叩
I am the danger
我就是危險

No, I am the one who knocks
不是, 我是門外那個敲門的人

Knock
Knock knock
叩叩叩

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言