Kygo - This Town ft. Sasha Sloan 歌詞翻譯

我的朋友都光棍(笑)



All of my friends are settling down
我的所有朋友們都已經成家立業
They're only kids but they're married now
在我眼裡他們都還只是孩子, 但現在都已經有了家庭
Let's follow the lights
讓我們跟著光芒
Let's follow the crowd
讓我們跟著人們的足跡
Baby we got to get out
親愛的, 我們得離開這裡
Let's get out of this town
來吧, 起身告別這小鎮吧

I want an ocean view, somewhere
我想去一個可以看見海的地方
As long as I'm next to you, I don't care
不過只要能和你在一起, 我根本不在意其他的
I don't wanna live my life in circles
我不想過著那種日復一日的人生
I just wanna find an empty road
我想開闢我自己的路
Let's get away from here, let's go
來吧, 讓我們一起離開這裡

All of my friends are settling down
我的所有朋友們都已經成家立業
They're only kids but they're married now
在我眼裡他們都還只是孩子, 但現在都已經有了家庭
Let's follow the lights
讓我們跟著光芒
Let's follow the crowd
讓我們跟著人們的足跡
Baby we got to get out
親愛的, 我們得離開這裡
Let's get out of this town
來吧, 起身告別這小鎮吧

Nothing ever changes here, I know
我知道這裡的一切不會出現任何變化
Another day, another year, same old
某年某月再回來這裡, 一切都還是會一樣
I don't wanna live my life in circles
我不想過著那種毫無變化的人生
I just wanna find an empty road
我想開闢我自己的路
Let's get away from here, let's go
來吧, 讓我們一起離開這裡

All of my friends are settling down
我的所有朋友們都已經成家立業
They're only kids but they're married now
在我眼裡他們都還只是孩子, 但現在都已經有了家庭
Let's follow the lights
讓我們跟著光芒
Let's follow the crowd
讓我們跟著人們的足跡
Baby we got to get out
親愛的, 我們得離開這裡
Let's get out of this town
來吧, 起身告別這小鎮吧

Let's get out of this town
讓我們一起離開這小鎮

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言