Aire Atlantica - Make You Mine (feat. Ameria) 歌詞翻譯


我想要的別人拿不走



I'mma blow your mind
我要讓你永生難忘
I'mma show how the world is with me
我要讓你看看和我在一起的世界會變成什麼樣
I could show you mine
我能讓你看看我的一切
I can show how the vibe is with me
我能告訴你和我在一起會是怎樣的感覺

Take a bite of me, bit of me
品嘗我一下吧
Give your best of me, best of me
我會給你最完美的我
I just wanna be, wanna be
我只是想, 只是想成為
Something in your mind
想成為你心中掛念的事
Something on the side (hey!)
想成為你所愛的另一個人

Take, take a bite of me, bit of me
品嘗我一下吧
Take the best of me, best of me
把那最完美的我帶走吧
I'll let you see, let you see
我會讓你看見
We can go so high
原來我們的愛也能那麼轟轟烈烈
If you make you mine
只要你願意把自己交給我

(If you make you mine)
(只要你願意把自己交給我)

Take a bite of me, bit of me
品嘗我一下吧
Give your best of me, best of me
我會給你最完美的我
I just wanna be, wanna be
我只是想, 只是想成為
Something in your mind
想成為你心中掛念的事
Something on the side (hey!)
想成為你所愛的另一個人

I'm the only one
我是唯一一個
I'm the one who's still be with you
我是唯一那個依然陪在你身邊的人
When everyone is gone
當所有人都棄你而去時
'Cause it's safe but I'm fucked up with you
因為這才是上策但我已經被你搞得暈頭轉向了

Take a bite of me, bit of me
品嘗我一下吧
Give your best of me, best of me
我會給你最完美的我
I just wanna be, wanna be
我只是想, 只是想成為
Something in your mind
想成為你心中掛念的事
Something on the side (hey!)
想成為你所愛的另一個人

Take, take a bite of me, bit of me
品嘗我一下吧
Take the best of me, best of me
把那最完美的我帶走吧
I'll let you see, let you see
我會讓你看見
We can go so high
原來我們的愛也能那麼轟轟烈烈
If you make you mine
只要你願意把自己交給我

(If you make you mine)
(只要你願意把自己交給我)

Take a bite of me, bit of me
品嘗我一下吧
Give your best of me, best of me
我會給你最完美的我
I just wanna be, wanna be
我只是想, 只是想成為
Something in your mind
想成為你心中掛念的事
Something on the side (hey!)
想成為你所愛的另一個人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言