Bishu - Eyes Wide Open (feat. Sophie Rose) 歌詞翻譯


I keep my eyes wide open. Because trouble is out there



Strange places
陌生的地方
Blurry faces
模糊的臉龐
They don't know 'bout me
他們不認識我
They don't know 'bout me
他們不了解我

Plain faces
一張張平凡的臉
Conversations
一段段沒意義的對談
They don't know 'bout me
他們不認識我
They don't know 'bout me
他們不了解我

Oh, oh, oh
That don't mean nothing
那根本就不算什麼
I'm still dancing alone
我還是一個人獨自舞著

Strange places
陌生的地方
Blurry faces
模糊的臉龐
Keep my mouth shut
逼得我閉起雙唇
And my eyes wide open
逼得我睜大雙眼警惕著

So, everywhere that I turn my eyes
所以, 我雙眼所及之處
Catching fire, they burn mine
全是熊熊烈火, 他們在我腳下點起了火焰

Blind
瞎了
Blinded by the anticipation
那些期望讓我看不見前方

People talk
人們議論著
Rumours fly
謠言四散著
So I just rock with the night
所以我乾脆隨著夜色舞動身體
Cause all I got is me, myself, and I
因為陪在我身邊的就只有我, 我自己和我

Oh, oh, oh
That don't mean nothing
那根本就不算什麼
I'm still dancing alone
我還是一個人獨自舞著

Strange places
陌生的地方
Blurry faces
模糊的臉龐
Keep my mouth shut
逼得我閉起雙唇
And my eyes wide open
逼得我睜大雙眼警惕著

Oh, oh, oh
That don't mean nothing
那根本就不算什麼
I'm still dancing alone
我還是一個人獨自舞著

Strange places
陌生的地方
Blurry faces
模糊的臉龐
Keep my mouth shut
逼得我閉起雙唇
And my eyes wide open
逼得我睜大雙眼警惕著

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言