VIRTU - Let You Go 歌詞翻譯


 It hurts to let go
But sometimes it hurts more to hold


I’ve been dreaming of memories
我一直夢見那些回憶
Things I never thought to believe
那些我從不願意去相信的事實
I’ve been writing some melodies
我一直在寫一些旋律
Trying to find my way back to you
試著從那些音符中找出回到你身邊的路

And I’ve come this far
而我現在走到這一步
There’s nowhere left for me to go
已經沒什麼好努力的
You’ve got a piece of my heart
你拿走了我一部分的心
That I’ll never get back, I’ll just let you go
但我再也不會要回它, 我會就這樣忘了你

Just let you go
就這樣忘了你

I’ve been needing some clarity
我一直渴望著一些清楚的答案
Always feel that I’m so naive
總感覺我就是這麼天真
I’m struggling with identity
我正在與自己抗爭著
Fighting to find my way back to you
為了找出回到你身邊的路而戰

And I’ve come this far
而我現在走到這一步
There’s nowhere left for me to go
已經沒什麼好努力的
You’ve got a piece of my heart
你拿走了我一部分的心
That I’ll never get back, I’ll just let you go
但我再也不會要回它, 我會就這樣忘了你

Just let you go
就這樣忘了你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言