blackbear - idfc 歌詞翻譯

I don't fucking care



Tell me pretty lies
對我說說那些漂亮的謊話
Look me in the face
看著我的臉
Tell me that you love me
告訴我你還愛著我
Even if it's fake
就算那是假的也無所謂
'Cause I don't fucking care at all
因為我他媽根本就不在乎
You been out all night
你整晚待在外面鬼混
I don't know where you been
我甚至不知道你去了哪裡
You're slurring all your words
你滿嘴胡說八道
Not making any sense
一點邏輯都沒有
But I don't fucking care at all
但我他媽根本就不在乎

'Cause I have hella feelings for you
因為我真的很愛你
I act like I don't fucking care
雖然我表現得像根本就不在乎一樣
Like they ain't even there
表現得像對你說的那些愛根本不存在過一樣
'Cause I have hella feelings for you
那是因為我真的很愛你
I act like I don't fucking care
雖然我表現得像根本就不在乎一樣
'Cause I'm so fucking scared
但那是因為我真他媽害怕我的付出是一場空

I'm only a fool for you
我在你眼中只是個傻子
And maybe you're too good for me
或許我真的配不上你
I'm only a fool for you
或許我在你眼中就只是個傻子
But I don't fucking care at all
但我他媽根本就不在乎

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言