Nero - Promises 歌詞翻譯

A promise is a promise



You got me so wild
你讓我變得那麼狂野
How can I ever deny
我要怎麼否定你帶來的改變
You got me so high
你讓我變得那麼high
So high I cannot feel the fire
high到我都忘了那烈火有多麼熾熱

And you keep telling me
而你不斷的告訴我
Telling me that you'll be sweet
不斷的告訴我你會有多貼心
And you'll never want to leave my side
不斷的告訴我你永遠不會離開我身邊
只要我不打破這些...

誓言, 而我還是覺得這些都是白費工夫

You got me so wild
你讓我變得那麼狂野
Why should I be so surprised?
我為什麼要覺得那麼驚訝?
You got me so high
你讓我變得那麼high
Don't you see it in my eyes?
難道你沒有從我的眼神中看見這些嗎?

And you keep telling me
而你不斷的告訴我
Telling me that you'll be sweet
不斷的告訴我你會有多貼心
And you'll never want to leave my side
不斷的告訴我你永遠不會離開我身邊
As long as I don't break these
只要我不打破這些...

Promises, and they still feel all so wasted on myself
誓言, 而我還是覺得這些都是白費工夫

They are so wasted on myself
它們根本沒辦法保證什麼

Promises, and they still feel all so wasted on myself
誓言, 而我還是覺得這些都是白費工夫



NERO - PROMISES (SKRILLEX AND NERO REMIX)



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言