Cashmere Cat - 9 (After Coachella) ft. MØ, SOPHIE 歌詞翻譯


這些機會不是屬於我的


I know, I know
我知道, 我很清楚
I know, I know
我知道, 我很清楚
You'll never be mine
你永遠不會是我的
I know, I know
我知道, 我很清楚
I know, I know
我知道, 我很清楚
You'll never be mine
你永遠不會是我的

I like the way your body moving
我喜歡你跳舞的樣子
I like the way you spread confusion
我喜歡你把一切弄得一團亂的樣子
I like the way my heart is booming
我喜歡我的心因為你而怦怦跳的樣子
On and on, you'll never be mine
還有好多好多, 但你永遠不會是我的

I like the way your body moving
我喜歡你跳舞的樣子
I like the way you spread confusion
我喜歡你把一切弄得一團亂的樣子
I like the way my heart is booming
我喜歡我的心因為你而怦怦跳的樣子
On and on, you'll never be mine
還有好多好多, 但你永遠不會是我的

You'll never be mine
你永遠不會是我的

I'll be waiting
我會一直等著
I'll be, I'll be
我會一直
I'll be waiting
我會一直等著
No, you'll never be mine
但, 你永遠不會是我的

I know, I know
我知道, 我很清楚
I know, I know
我知道, 我很清楚
You'll never be mine
你永遠不會是我的
I know, I know
我知道, 我很清楚
I know, I know
我知道, 我很清楚
You'll never be mine
你永遠不會是我的

I like the way your body moving
我喜歡你跳舞的樣子
I like the way you spread confusion
我喜歡你把一切弄得一團亂的樣子
I like the way my heart is booming
我喜歡我的心因為你而怦怦跳的樣子
On and on, you'll never be mine
還有好多好多, 但你永遠不會是我的

You'll never be mine
你永遠不會是我的
No, you'll never be mine
喔, 你永遠不會是我的

I like the way your body moving
我喜歡你跳舞的樣子
I like the way you spread confusion
我喜歡你把一切弄得一團亂的樣子
I like the way my heart is booming
我喜歡我的心因為你而怦怦跳的樣子
On and on, and on and on
還有好多好多

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言