Glimmer of Blooms - You 歌詞翻譯

When I see you, my heart smiles



you give me something
你給了我某些東西
you give me something worth living for
你給了我活下去的意義
I never told you
我從來沒告訴過你這些
I never told you but now you know
我從來沒告訴過你, 但現在你知道了

and all the things that you wanna do
你想完成的所有夢想
all I think is just me and you
我所想的就只是你和我兩個人
it’s just me and you
就只有你和我兩個人

and when you're smiling
而當你露出笑容
and when you're smiling my heart smile too
而當你露出笑容時我的心也跟著微笑了
And when we are touching
而當我們的身體接觸
and when we are touching I feel so true
當我們的身體碰觸在一起時, 我感覺一切是那麼的真實

and all the things that you wanna do
而你想完成的所有夢想
do them all with you
我會陪著你一起完成
it’s just me and you
就只有你和我兩個人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言