Lundh - Let Go (feat. Safia) 歌詞翻譯


Letting go doesn't mean I don't love you



I just want to move on
我就只是想繼續前進
So I have got to be strong
所以我必須變得更堅強
I know I have to go on
我很清楚我必須繼續下去
That's why
這就是原因

And now I know what to do
而現在我明白自己該做些什麼
Although I know it hurts you
儘管我知道那會傷害到你
But I just can't follow trough
但我真的沒辦法跟著走向低谷

I've got to let go of you
我必須要放開你的手
Oh I've got to let go
我必須要放手
I've got to let go of you
我必須要放開你的手
Oh I've got to let go
我必須要放手

Break my way out as I go
隨著我的啟程我的人生會發生改變
Find who I am as I know
我會發現自己究竟是誰
Meet my own stage in my show
我會在我這故事中發現屬於我的舞台
That's why
這就是原因

I've got to be who I am
我必須做我自己
I'm gonna be myself again
我必須在一次做回我
So this is the end
所以這就是我們的結局

I've got to let go of you
我必須要放開你的手
Oh I've got to let go
我必須要放手
I've got to let go of you
我必須要放開你的手
Oh I've got to let go
我必須要放手

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言