Skan & El Speaker - Never Gonna Catch Me 歌詞翻譯


抓我啊笨蛋!



I ain't goin' in for murder
我才沒有要殺人
Oh pay attention Mr. Officer
不過警察先生你要小心了
Never gonna catch me
因為你永遠不可能抓到我
You're never gonna catch me
你永遠不可能抓到我
No, no, no, no, no, no, no, no
You are gonna waste your time
你只會浪費你的時間
You are gonna waste your time
你只會浪費你的時間
I won't go to Guantanamo
我才不會進去關塔那摩那鬼地方
You won't put me in the jail
你永遠沒辦法把我關進監獄
Oh no you are never gonna catch me
喔, 你永遠不可能抓到我
You are never gonna catch me
你永遠不可能抓到我
'Cause I'm gonna run away
因為我會逃得遠遠的
Far away from you
離你遠遠的

'Cause I'm gonna run away
因為我會逃得遠遠的
Far away from you
離你遠遠的
Far away from you
離你遠遠的
Never gonna catch me
永遠不可能抓到我

Never gonna catch me
永遠不可能抓到我
'Cause I'm gonna run away
因為我會逃得遠遠的
Far away from you
離你遠遠的

'Cause I'm gonna run away
因為我會逃得遠遠的
Far away from you
離你遠遠的
Far away from you
離你遠遠的
Never gonna catch me
永遠不可能抓到我

Gonna waste your time...
你只是在浪費你的時間...

I ain't goin' in for murder
我才沒有要殺人
I ain't goin' in for murder
我才沒有要殺人
For my thugs and my gangster girls
為了我底下的兄弟和我那些女人
For the rebels and the punks all around the world
為了全世界的叛逆份子和小混混們
I won't go to Guantanamo
我才不會進去關塔那摩那鬼地方
You won't put me in the jail
你永遠沒辦法把我關進監獄
Oh no you are never gonna catch me
喔, 你永遠不可能抓到我
You are never gonna catch me
你永遠不可能抓到我
'Cause I'm gonna run away
因為我會逃得遠遠的
Far away from you
離你遠遠的
Far away from-
遠遠的
Motherfuckers never catch me
那些混蛋不可能抓得到我

Never gonna catch me
永遠不可能抓到我

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言