Two Feet - I Feel Like I’m Drowning 歌詞翻譯


我感覺自己被囚禁著



You keep dreaming and dark scheming
你總是在作夢, 總是在耍心機
Yeah, you do
沒錯, 你總是那樣
You're a poison and I know that is the truth
你是我人生中的毒瘤, 我很清楚那就是事實
All my friends think you're vicious
我的朋友們都覺得妳很惡毒
And they say you're suspicious
他們都說你很可疑
You keep dreaming and dark scheming
你總是在作夢, 總是在耍心機
Yeah, you do
沒錯, 你總是那樣

I feel like I'm drowning
我感覺自己就快被淹死了
Aah, drowning
真的快淹死了
You're holding me down and
你正在控制我的一切
Holding me down
控制著我
You're killing me slow
你正緩慢地殺死我
So slow, oh-no
不斷折磨著我
I feel like I'm drowning
我感覺自己就快被淹死了
Aah, drowning
真的快淹死了

You're so plastic and that's tragic
你真的太不自然了, 而那就是悲劇的開始
Just when you
只要你還在我身邊
I don't know what the hell you gonna do
我不知道你他媽到底想幹嘛
When your look start depleting
當你的外表開始變得空虛
And your friends all start leaving
你的朋友們全都起身離開了你
You're so plastic and that's tragic
你真的太不自然了, 而那就是悲劇的開始
Just when you
只要你還在我身邊

I feel like I'm drowning
我感覺自己就快被淹死了
Aah, drowning
真的快淹死了
You're holding me down and
你正在控制我的一切
Holding me down
控制著我
You're killing me slow
你正緩慢地殺死我
So slow, oh-no
不斷折磨著我
I feel like I'm drowning
我感覺自己就快被淹死了
Aah, drowning
真的快淹死了

My life's okay
我的人生很美好
Just when you're not around me
只要你不出現在我身邊

I feel like I'm drowning
我感覺自己就快被淹死了
Aah, drowning
真的快淹死了
You're holding me down and
你正在控制我的一切
Holding me down
控制著我
You're killing me slow
你正緩慢地殺死我
So slow, oh-no
不斷折磨著我
I feel like I'm drowning
我感覺自己就快被淹死了
Aah, drowning
真的快淹死了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言