Karma Fields & MORTEN - Stickup (feat. Juliette Lewis) 歌詞翻譯

老子從來沒想刮窮鬼的錢
:不刮窮鬼的錢, 你收誰的呀?
誰有錢掙誰的



Morten, Karma
My name is Juliette
我的名字是Juliette
I don't care what they say;
我才不管他們我說什麼
I didn't kill Romeo
我沒有殺過什麼羅密歐
I had the wickedest dream last night
昨晚我做了一個很糟糕的夢
I was walking through a dark hall
我走進一個黑漆漆的大廳中
And I open up this door
然後我打開一道門
And there were all these men playing poker
裡面的男人們全都在玩撲克牌
They had no time for me
他們沒有一個人鳥我
Their eyes were all looking down at their numbers
他們的雙眼就一直停留在手上那些數字上
And I said: 
然後我說了: 
Stick them up, get them up, all the way up!
把手舉起來, 把那些牌放下, 全部都給我站起來
Stick them up!
把手舉起來!
This is a stickup!
這是搶劫!

I can see it your eyes
我能從你眼神中看出來
You act like you're not scared
你表現得好像自己根本不怕
Like you've got no fear
好像自己不是被嚇大的一樣
I'm gonna take it from you
我要把你身上的錢通通拿走
Stick your hands up
把手舉起來
I said, stick your hands up
我說, 把你的手舉高
Stick your hands up
把你的手舉起來
I said, this is a motherfucking stickup!
我再說一次, 這他媽是搶劫!

I walked into a room
我走進一個房間
All eyes turn to me
每個人都看向我這邊
You got money to burn, burn, burn
你們錢多到可以拿來燒
With your greedy hands
看看你們那沾滿銅臭味的肥手
And your greedy hearts, baby
親愛的, 還有你們那貪婪的肥大心臟
You got money to burn
你們錢多到可以拿來燒
And I'm gonna take it
所以我要全部拿走
I want you to shut that door:
我命令你去把門給我關起來
Nobody's going anywhere
沒有人可以離開這裡
Don't you fucking move;
你們他媽都別給我動
I said don't you fucking move!
我再說一遍, 你他媽再給我動動看
I want everybody over in that corner right there
所有人都給我到那邊那個角落蹲好
You better drop your money
你們最好把錢全部交出來
Drop your change
把你的零錢拿出來
Drop those cards, baby
親愛的, 把你們那堆卡也都拿出來

You act like you're not scared
你表現得好像自己根本不怕
Like you've got no fear
好像自己不是被嚇大的一樣
I can taste it man
老兄, 我能感覺的到

I can see it in your eyes
我能從你的眼神中看出來
You act like you're not scared
你表現得好像自己根本不怕
Like you've got no fear
好像自己不是被嚇大的一樣
I'm gonna take it from you
我要把你身上的錢通通拿走
Stick your hands up
把手舉起來
I said, stick your hands up
我說, 把你的手舉高
Stick your hands up
把你的手舉起來
This is a motherfucking stickup!
這他媽是搶劫!

I can see it in your eyes
我能從你的眼神中看出來
You act like you're not scared
你表現得好像自己根本不怕
Like you've got no fear
好像自己不是被嚇大的一樣
I'm gonna take it from you
我要把你身上的錢通通拿走
Stick your hands up
把手舉起來
I said, stick your hands up
我說, 把你的手舉高
Stick your hands up
把你的手舉起來
I said, this is a motherfucking stickup!
我再說一次, 這他媽是搶劫!


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言