Axwell Λ Ingrosso - Dreamer 歌詞翻譯

夢想不能當飯吃
可是人沒有夢想, 又和鹹魚有甚麼區別?



Heavy on your heart
你心上的重擔
Heavy on your mind
你腦中的重擔
Wandering the streets tonight
今晚你一個人走在大街上
If you're looking for a home
如果你是在找一個家
You are not alone
我能肯定地說你並不孤單
I can be your guiding line
我能成為你腳下的導引線

'Cause I promise you
因為我能向你保證
I'm a dreamer too
我也跟你一樣是個夢想家
Heavy on my heart
我心上也有一樣的重擔
Wandering the streets tonight
今晚我也一個人走在大街上

When it all counts for something
當一切都需要代價
And your pocket's full of nothing
而你的口袋卻空無一物
Let's get high on believing
讓我們滿懷希望地相信吧
I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家
We are dreamers together
我們都是一起作夢的夢想家
Always and forever
永遠都是
Let's get high on believing
讓我們滿懷希望地相信吧
I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家

I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家
Let's get high on believing
讓我們滿懷希望地相信吧
I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家

Heavy on my feet
我腳上像綁了鉛塊
Heavy on my knees
我膝上像綁了鐵塊
Walking down a winding road
走在一條崎嶇的道路上
If you're looking for a home
如果你是在找一個家
You are not alone
我能肯定地說你並不孤單
I can be your stepping stone
我能成為你腳下的踏腳石

'Cause I promise you
因為我能向你保證
I'm a dreamer too
我也跟你一樣是個夢想家
Heavy on my feet
腳上一樣像綁了鉛塊
Walking down a winding road
一樣走在一條崎嶇的道路上

When it all counts for something
當一切都需要代價
And your pocket's full of nothing
當你的口袋只裝滿了空氣
Let's get high on believing
讓我們滿懷希望地相信吧
I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家
We are dreamers together
我們都是一起作夢的夢想家
Always and forever
永遠都是
Let's get high on believing
讓我們滿懷希望地相信吧
I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家

I can promise you, I can promise you
我能向你保證

I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家
I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家
We are dreamers together
我們都是一起作夢的夢想家
Always and forever
永遠都是
Let's get high on believing
讓我們滿懷希望地相信吧
I can promise you
我能向你保證
Yes, I am a dreamer too
沒錯, 我也跟你一樣是個夢想家


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言