Borgore - Nympho 歌詞翻譯

*這首歌詞很糟糕, 別說我沒提醒過
羨慕(?)


Hey kids it's Borgore
嘿小屁孩, 我是Borgore
Do you know what's hardcore?
你知道什麼是hardcore嗎?
Me shoving an elephant up your sister's back door
就是我帶著我的大象衝進你姐的後門
She wants foreplay, I don't wanna play what for
她想先來點前戲, 不過我才不玩那種幼稚的把戲

This bitch is so used, I wouldn't sell her at the second hand store
這臭婊子破的可以, 把她賣去二手商店還沒人要
Cause her pussy is so wide
因為她下面鬆的可以
That you could put your head inside
就算把你的頭整個塞進去也可以
Bring ten of your friends
快叫上10個朋友過來
And have yourself a ride
別忘了把你自己也算進來

I'm telling you this bitch is crazy
我告訴你, 這婊子簡直瘋了
She needs to be arrested
她真的該被關起來
She'll suck your dick so deep
她會把你的老二整根吞進去
That you'll feel your dick digested
深到你會覺得老二都快被消化了

Nympho
癡女
I'm a nympho
我是個癡女
You can get in my pants, skip the intro
你可以直接進來我裡面, 跳過那些無聊的前戲
I love my mom, my dad, and my dildo
我愛我的媽媽, 我的爸爸, 還有我的假老二

She's a nympho 
她是個癡女
She likes to fuck all day, she never stops
她整天都想被幹, 她一刻都不想停下來
你如果是那兩個女的, 她就是那個杯子

Nympho
癡女

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言