grandson - Blood / / Water 歌詞翻譯


The price of your greed is your son and your daughter



We'll never get free
我們永遠沒辦法獲得自由
Lamb to the slaughter
就像等著被送進屠宰場的羔羊
What you gon' do
當水中已經流滿鮮血時
When there's blood in the water
你會怎麼做?
The price of your greed
你貪婪的代價
Is your son and your daughter
就是你的兒子和女兒
What you gon' do
當水中已經流滿鮮血時
When there's blood in the water
你會怎麼做?

Look me in my eyes
看著我的眼睛
Tell me everything's not fine
承認一切已經糟到不能再糟
Oh the people ain't happy
人們都已經笑不出來
And the river has run dry
就連河流也全都乾涸
You thought you could go free
你還以為自己能重獲自由
But the system is done for
但你那些把戲已經全被看破
If you listen here closely
如果你仔細聽
There's a knock at your front door
你會聽見門口正傳來一聲聲敲門聲

We'll never get free
我們永遠沒辦法獲得自由
Lamb to the slaughter
就像等著被送進屠宰場的羔羊
What you gon' do
當水中已經流滿鮮血時
When there's blood in the water
你會怎麼做?
The price of your greed
你貪婪的代價
Is your son and your daughter
就是你的兒子和女兒
What you gon' do
當水中已經流滿鮮血時
When there's blood in the water
你會怎麼做?
When there's blood in the
當鮮血已經流滿水面時
When there's blood in the
當鮮血已經流滿水面時

Beg me for mercy
跪著求我啊
Admit you were toxic
承認你有多惡毒
You poisoned me just for
你又想誘惑我什麼
Another dollar in your pocket
又想用你口袋裡的臭錢誘惑我什麼
Now I am the violence
現在我就是暴力的化身
I am the sickness
我就是纏著你的惡疾
Won't accept your silence
永遠不會同意你繼續沉默
Beg me for forgiveness
跪下來求我原諒吧你

We'll never get free
我們永遠沒辦法獲得自由
Lamb to the slaughter
就像等著被送進屠宰場的羔羊
What you gon' do
當水中已經流滿鮮血時
When there's blood in the water
你會怎麼做?
The price of your greed
你貪婪的代價
Is your son and your daughter
就是你的兒子和女兒
What you gon' do
當水中已經流滿鮮血時
When there's blood in the water
你會怎麼做?

When there's blood in the water
當鮮血已經流滿水面時

I am the people
我代表著憤怒的人群
I am the storm
我是像你襲來的暴風雨
I am the riot
我是即將要吞噬你的暴動
I am the swarm
我就是憤怒的人群
When the last tree's fallen
當最後一棵樹也倒下
The animal can't hide
動物們將無處可逃
Money won't solve it
而錢永遠沒辦法解決這些
What's your alibi? [3x]
你又要找什麼藉口?

What you gon' do when there's blood in the blood in the water?
當鮮血取代了河水飄流著時你會怎麼做?
When there's blood in the water
當鮮血已經流滿水面時

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言:

  1. 這歌詞...好血腥暴力但又好中肯,好喜歡啊啊啊

    回覆刪除