Laidback Luke & Ralvero - XOXO (ft. Ina) 歌詞翻譯


X | O | O
O | X | X
O | O | X



We live fast and die young
我們活得瘋狂, 活得短暫
I'm outcast, you're pariah
我是社會的棄兒, 你是社會的賤民
Baby, you're my XOXO
寶貝, 你是我的愛人
That's my MOMO
已經成為我生活的一部份
Big mansions and fast cars
奢華的豪宅, 帥氣的跑車
All action like a superstar
一舉一動都像個超級巨星
Baby, you're my XOXO
寶貝, 你是我的摯愛
I don't wanna let go, let go
我不想放開你的手

Hear your heartbeat sing the song
聽你的心跳唱著歌
Feel your heartbeat like my own
感受你的心跳帶來的脈動
Hear your heartbeat sing the song
聽你的心跳唱著歌
We're never gonna fade away
我們的愛永遠不會消散

Sing along, sing along
一起唱, 一起唱

Our first kiss on a quiet street
在那安靜的小巷中開始的第一個吻
Lovesick on a calm beach
在那平靜的沙灘上開始的第一次相思病
Baby, you're my XOXO
寶貝, 你是我的摯愛
I don't wanna let go, let go
我不想放開你的手
Swimming pools in the backyards
後院中的游泳池
Break the rules sneak past guards
那些我們偷溜進去的禁地
Baby, you're my XOXO
寶貝, 你是我的摯愛
That's my MOMO
已經成為我生活的一部份

Hear your heartbeat sing the song
聽你的心跳唱著歌
Feel your heartbeat like my own
感受你的心跳帶來的脈動
Hear your heartbeat sing the song
聽你的心跳唱著歌
We're never gonna fade away
我們的愛永遠不會消散

Sing along, sing along
一起唱, 一起唱

I don't wanna let go, let go
我不想放開你的手

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言