Mihka! x Kyoto Black - Kodokushi (孤独死) 歌詞翻譯


"孤独死"
指獨自生活的人在沒有任何照顧的情況下
在自己居住的地方因突發疾病等原因而死亡的事件
特別是指發病後不呼救而死亡的情況



Tanoshimi ni shiteru se
*期待著

I'm looking for someone to hold
我在尋找一個能緊緊抱住的人
Someone to care
一個能讓我真正在乎的人
Someone who's there
一個就站在那邊等著我的人
I'm trying to find someone who's me
我試著在找一個像我一樣的人
And knows how I'll be
一個知道我會變成什麼樣子的人
Cause take it from me
這樣我就能下定決心捨棄掉它
I don't wanna be lonely
我不想孤單一個人

Wanna be, wanna be
想成為, 不想成為

Take it from me I don't know how I feel
請把它從我身上拿走, 我不知道自己現在是什麼感覺

Take it from me I don't want to be lonely
請把它從我身上拿走, 我不想孤單一個人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言