Unlike Pluto - I Need A Win 歌詞翻譯

只要一次就好



I wanted to try this again
我想再試一次
I wanted to try this one more time
我想再努力一次
Maybe 'cause I've been damaged
或許只是因為我受傷了
Maybe 'cause I've been fucking blind
或許只是因為我他媽一直被蒙蔽著
All of this lust 'n' romance
被這所謂的愛情和慾望
All I need's a win
我要的只是一次小小的勝利

I shouldn't have tried this again
或許我不該再次嘗試
I shouldn't have tried this one more time
或許我不該再次努力
So, go on 'n' do your damage
所以, 繼續傷害我啊你
Go on and twist you rusted knife
繼續把玩你那把被鏽蝕的刀啊
Leave me dead 'n' loveless
放任我死去, 放任我被愛拋棄
All I need's a win
我要的只是一次小小的勝利

I needed to find all my friends
我需要去找我的朋友們
I needed to find them but I left them behind
我需要去找他們, 但我早已把他們拋下
I dunno why I do this
我也不知道為什麼自己會這麼做
Lock myself outside of life
不知道為什麼我要把自己擋在人生路之外
Look at everything I'm losing
看著我失去的這一切
All I need's a win
我要的只是一次小小的勝利

Yeah, whatever
隨便了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言